DANISH OVERLANDER MEET EXPO
En unik mulighed for at få eksponeret dit brand.
EXPO
Som udstiller på Danish Overlander Meet får du adgang til såvel dedikerede overlandere som nye nysgerrige købere, der skal igang med overlanding og er ude for at se på udstyr.
Vi forsøger at tilpasse expo'en, så vores udstillere rammer de behov og ønsker vores gæster har og vi hører meget gerne fra dig, hvis du kunne tænke dig at være en del af Danmarks største overlander meet.
Du kan læse mere om at være udstiller på Danish Overlander Meet herunder og har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.
Foodtruck og Streetfood
Ejer du en foodtruck, mobil kaffebar eller en pandekagebod, så er du lige det vi søger. Selv en hardcore overlander med proviant til flere uger trænger nogen gange til at andre laver maden... Derfor, så leder vi efter 3-5 forskellige typer mindre madboder, så vi kan tilbyde en lækker spise-oplevelse...
Konceptet for Catering:
Som cateringfirma står du selv for alle nødvendige tilladelser og godkendelser. Du har mulighed for at opsætte en madvogn eller bod jf. fødevarestyrelsens regler, samt evt. kommunale regler. Vi tager et gebyr på 10% af din omsætning.
Du kommer og sætter din vogn op på fællestorvet midt mellem udstillingsområdet og overlander campen.
De nærmere omstændigheder omkring hvilket tidsrum din bod har åben aftales op mod eventet.
Food Truck
KONTAKT OS HVIS DU HAR EN FOODTRUCK OG GERNE VIL VÆRE CATERER
Coffee Break
KONTAKT OS HVIS DU HAR EN FOODTRUCK OG GERNE VIL VÆRE CATERER
Betingelser
Facebook opslag der postes som en del af udstillerens pakke, skal udstilleren selv producere og fremsende til DOM. Såfremt udstilleren ikke fremsender materiale og tekst inden den 1. juni har udstiller ikke længere krav på opslag, og der ydes ikke kompensation for dette. Alle stande er markeret med minestrimmel/skilte. Alle stande er samlet i ét område med relativ fast underlag. Der stilles intet andet til rådighed end arealet. Udstiller skal selv medbringe alle former for inventar eller bannere til udstillingen. Der kan ikke vælges mellem standene - det er DOM der 100 % disponere indretningen af standområdet afhængigt af kombinationen af udstillere.
Opsætning af stand
Stande kan opsættes fra torsdag aften, men vi opfordrer til at udstillere ankommer tidligt fredag og sætter deres stande op. Stande skal være klar til udstilling fredag kl 13.00 og igen lørdag og søndag kl. 10.00. Begge dage lukker udstillingen kl 17.30.
Nedtagning af stand
Tidspunkt for nedtagning af stande skal overholdes nøje. Kun med forudgående særlig aftale kan det tillades at standen nedtages før arrangementets udløb. Stande må ikke nedtages før kl 14.00 søndag. I tilfælde af manglende overholdelse opkræves der en kontraktlig afgift svarende til udstillingsgebyret. Hele udstillingsområdet skal være rømmet søndag kl 20.00.
Tilmelding
Du kan tilmelde dig ved hjælp af onlineformularen på Danish Overlander Meet hjemmesiden eller via e-mail.
Registreringen er kun gyldig, hvis arrangøren ”Danish Overlander Meet” har bekræftet, og registreringsgebyret er betalt.
Standens art kan afvige fra oplysningerne i registreringsformularen. Dette vedrører tilgængeligheden af elektricitet, de faktiske dimensioner og placeringen. Ansøgeren vil blive informeret om eventuelle afvigelser, inden kontrakten indgås, og hans samtykke vil blive opnået.
Arrangøren alene beslutter om udstiller er relevant for eventet og forbeholder sig retten til at afvise visse typer udstillere.
Lejekontrakten indgås, når udstilleren er blevet underrettet om optagelse i form af fakturaen. En bekræftelse på modtagelse af registreringen udgør ikke adgang til udstillingen. I prisen er inkluderet adgang for det antal personer der svarer til den valgte pakke.
Ordensregler
Arrangøren Danish Overlander Meet udøver ordensregler inden for begivenhedens lukkede område under arrangementet og opførelses- og demonteringsdage. Indgang og udgang under udstillingen er ikke tilladt af politi- og forsikringsretlige grunde. Sikkerhedsstyrkens instruktioner skal følges.
Betalingsbetingelser
Standudlejningen forfalder inden for 8 arbejdsdage efter modtagelse af fakturaen, medmindre andet er angivet på fakturaen.
Ændringer / force majeure
Hvis der opstår uforudsete begivenheder, der gør det umuligt at afholde begivenheden, skal arrangøren straks underrette udstilleren. Såfremt eventet aflyses ydes der op til 50 % refusion.
Ansvarsfraskrivelse
Arrangøren påtager sig intet ansvar for materiel skade eller personskade. For så vidt en fejl kan påvises, er dette begrænset til forsæt og grov uagtsomhed.
Ansvarsforsikring
Arrangøren er forsikret med hensyn til sit juridiske ansvar. De generelle forsikringsbetingelser for ansvarsforsikring gælder. Ansvarsforsikring dækker kun skader på tredjemand . Det anbefales, at udstiller tegner en separat udstillingsforsikring for standen.
Vagter og sikkerhed
Udstilleren skal overholde alle relevante regler, inklusive de lokale sikkerhedsmyndigheder. Udstilleren forpligter sig til kun at vise og demonstrere maskiner, varer, apparater og systemer, der overholder de relevante ulykkesforebyggelsesregler og lovbestemmelser. Hver udstiller skal have en fungerende ildslukker klar.
Arrangøren agerer alene brandvagt. Det er udstillerens eget ansvar at standen er pakket forsvarligt ned om natten. Arrangør påtager sig intet ansvar for tyveri, tab eller anden skade.
Reklame
Annoncering og reklame er kun tilladt inden for det lejede standområde. Akustisk reklame må ikke forstyrre nærliggende udstillere. Alle former for reklameflag etc. skal holdes inden for egen stand.
Elektricitet
Elektricitet leveres af DOM. Der stilles 230 volt og 10 ampere til rådighed på standen. Brug af generatorer er ikke tilladt. Den tilgængelige strøm vil være via enten CEE stik eller et alm. 230 V stik. Stik kan være placeret på en måde så der skal trækkes kabel op til 30 meter. Medbring selv dette. Stik vil være tilgængeligt enten i byggepladstavle eller tromle.
Forbehold
Arrangøren forbeholder sig alle rettigheder for at ændre betingelserne. Det vil altid være de betingelser der er vist på hjemmesiden der er gældende.