DANISH OVERLANDER MEET EXPO

En unik mulighed for at få eksponeret dit brand.

 

EXPO

Til Danish Overlander Meet er der igen i år udstilling af udstyr og grej. Ligesom forrige år har du mulighed for at komme helt tæt på lige det tagtelt du har set dig lun på. Eller måske er det bare gode råd og vejledning du søger. 
 

Til Danish Overlander Meet 2022 forsøger vi at udvide spektret, så der også vil være udstillere med fokus på fx bushcraft, outdoortøj og udstyr samt foodtrucks.

Der kommer løbende nye udstillere til og vi opdatere derfor løbende hjemmesiden.

Hvis du driver en forretning med relevans ind i overlanderuniverset, så kontakt os via formularen længere nede på siden. 

Branding

Unik mulighed for at brande netop dine vare til et købestærkt dansk/nordisk publikum.

Storytelling

Igen i år søger vi foredragsholdere. Måske har du været på en længere tur og vil gerne fortælle om den. Aftale om foredrag indgås individuelt. Kontakt os for nærmere aftale.

Workshops

Udstillere opfordres til at afholde workshops omkring produkter. Workshops kan omhandle alt fra et kursus i at anvende et trækspil korrekt, til installation af solceller eller andet 12/24 volt i køretøjer og trailere.

ELEKTRICITET

Der tilbydes 10 A - 2.300 W på alle udstiller pladser. Har du brug for mere, skal du oplyse os dette ved registrering.

 

For Udstillere

Herunder finder du som udstiller alt om priser og betingelser. Priserne er ekskl. moms.

Der er i princippet mulighed for alt det plads du har brug for til din udstilling, men vi har behov for at kunne indrette området af hensyn til praktik og sikkerhed.

UDSTILLING / EXPO

Vi har valgt et koncept hvor du som udstiller kan vælge mellem tre forskellige pakkeløsninger. Alle pakke giver adgang til fysisk udstilling under eventet samt eksponering online op til - via vores hjemmeside og facebookside. Detaljerne vedr. de forskellige pakker fremgår nedenfor.

Der vil her være mulighed for at præsentere jeres produkter og grej for alle de danske overlandere. Der vil også være mulighed for at du som udstiller kan afholde mindre kurser eller arrangementer i løbet af selve eventet. Giv os besked hvis du ønsker at afholde sessions/arrangementer.

Du skal selv have alt med til din plads. Vi stiller kun et indrammet område samt elektricitet til rådighed. Der vil være adgang til toiletter og vand i umiddelbar nærhed til udstillingsområdet. 

Udstilling er åben fredag fra kl 13.00 til 17.30 og lørdag fra kl. 10.00 til 17.30.

Online Marketing:

Hvert opslag er koncentreret omkring den enkelte udstiller. Dvs. dig eller din virksomhed bliver eksponeret direkte ind i en købestærk målgruppe.

Du har som udstiller selv indflydelse på om der er et særligt produkt du gerne vil fremhæve, eller om det fx er et indslag du vil gennemføre under eventet. 

Som en del af online eksponering har vi behov for at du sender os tekst og billeder til dette. Danish Overlander Meet producere IKKE materialet til dette.

Udstiller

Online eksponering og automatisk stand plads ved Danish Overlander Meet

IMG_20190920_142813_edited.jpg

Catering

Foodtruck, pølsevogn, panderkager  eller noget helt andet.

Udstillerpakker - pris og indhold

Lille Pakke

Den lille pakke henvender sig til udstilleren med et begrænset behov til plads. Det kunne være eksempelvis udstilleren med én bil, ét lille telt eller tilsvarende.

  • 30 m2 stand

  • Adgang for 2 udstillere i hele træffets åbningstid

  • 1 stk opslag på Facebook/hjemmeside

  • Mulighed for tilkøb af udstillerbilletter
     

PRIS

  • kr. 3.000 ekskl. Moms

 

Bemærk at der ikke er inkluderet strøm i den lille pakke - dette kan tilkøbes jf. liste over tilkøb, der fremgår af bestillingsformularen.

Stor Pakke

Den store pakke er målrettet den mere pladskrævende udstiller der kommer med et stort telt, flere biler eller tilsvarende.

  • op til 150 m2 stand

  • Adgang i standen til 230 V, 10 amp strøm - medbring selv diverse kabler, belysning etc.

  • Adgang for 4 udstillere i hele træffets åbningstid

  • 2 stk opslag på Facebook/hjemmeside - med links til udstiller hjemmeside

  • Mulighed for tilkøb af udstillerbilletter

 

PRIS

  • kr. 6.000 ekskl. moms.

VIP Pakke

For den helt store udstiller, eller for den udstiller der ønsker mest mulig promovering inden afholdelse af træffet. 

  • op til 500 m2 stand

  • Adgang i standen til 230 V, 10 amp strøm - medbring selv diverse kabler, belysning etc.

  • Adgang for 6 udstillere i hele træffets åbningstid

  • 2 stk opslag på Facebook/hjemmeside - med links til udstiller hjemmeside

  • Bannerreklame på DOM hjemmeside

  • 10 stk dagsbilletter, fx til egne konkurrencer

  • Mulighed for tilkøb af udstillerbilletter

 

PRIS

  • kr. 10.000 ekskl. moms

 
 

Foodtruck og Streetfood

Ejer du en foodtruck, mobil kaffebar eller en pandekagebod, så er du lige det vi søger. Selv en hardcore overlander med proviant til flere uger trænger nogen gange til at andre laver maden... Derfor, så leder vi efter 3-5 forskellige typer minder madboder, så vi kan tilbyde en lækker og hurtig spise-oplevelse...

Konceptet for Catering:

Som cateringfirma står du selv for alle nødvendige tilladelser og godkendelser. Du har mulighed for at opsætte en madvogn eller bod jf. fødevarestyrelsens regler, samt evt. kommunale regler. Vi tager et gebyr på 10% af din omsætning.

Du kommer og sætter din vogn op på fællestorvet midt mellem udstillingsområdet og overlander campen.

De nærmere omstændigheder omkring hvilket tidsrum din bod har åben aftales op mod eventet.

229684054_559310975091879_5610474137874234884_n_edited.jpg

Food Truck

KONTAKT OS HVIS DU HAR EN FOODTRUCK OG GERNE VIL VÆRE CATERER

Coffee Break

KONTAKT OS HVIS DU HAR EN FOODTRUCK OG GERNE VIL VÆRE CATERER

Registrering

For at registrere dig er du nødt til at udfylde informationen nedenfor. Bemærk at denne formular ikke automatisk medføre at din virksomhed får en plads, men alene skaber første kontakt for videre aftale. 

 

Betingelser

FACEBOOK

Facebook opslag der postes som en del af udstillerens pakke, skal udstilleren selv producere og fremsende til DOM. Såfremt udstilleren ikke fremsender materiale og tekst inden den 1. juni har udstiller ikke længere krav på opslag, og der ydes ikke kompensation for dette. Alle stande er markeret med minestrimmel/skilte. Alle stande er samlet i ét område med relativ fast underlag. Der stilles intet andet til rådighed end arealet. Udstiller skal selv medbringe alle former for inventar eller bannere til udstillingen. Der kan ikke vælges mellem standene - det er DOM der 100 % disponere indretningen af standområdet afhængigt af kombinationen af udstillere.

Opsætning af stand

Stande kan opsættes fra torsdag aften, men vi opfordrer til at udstillere ankommer tidligt fredag og sætter deres stande op. Stande skal være klar til udstilling fredag kl 13.00 og igen lørdag kl. 10.00. Begge dage lukker udstillingen kl 17.30.​

Nedtagning af stand

Tidspunkt for nedtagning af stande skal overholdes nøje. Kun med forudgående særlig aftale kan det tillades at standen nedtages før arrangementets udløb. Stande må ikke nedtages før kl 17.30 lørdag. I tilfælde af manglende overholdelse opkræves der en kontraktlig afgift svarende til udstillingsgebyret. Hele udstillingsområdet skal være rømmet søndag kl 15.00.​

Tilmelding

Du kan tilmelde dig ved hjælp af onlineformularen på Danish Overlander Meet hjemmesiden eller via e-mail.

Registreringen er kun gyldig, hvis arrangøren ”Danish Overlander Meet” har bekræftet, og registreringsgebyret er betalt.

Standens art kan afvige fra oplysningerne i registreringsformularen. Dette vedrører tilgængeligheden af elektricitet, de faktiske dimensioner og placeringen. Ansøgeren vil blive informeret om eventuelle afvigelser, inden kontrakten indgås, og hans samtykke vil blive opnået. 

Arrangøren alene beslutter om udstiller er relevant for eventet og forbeholder sig retten til at afvise visse typer udstillere.

Lejekontrakten indgås, når udstilleren er blevet underrettet om optagelse i form af fakturaen. En bekræftelse på modtagelse af registreringen udgør ikke adgang til udstillingen. I prisen er inkluderet adgang for det antal personer der svarer til den valgte pakke. 


Ordensregler

Arrangøren Danish Overlander Meet udøver ordensregler inden for begivenhedens lukkede område under arrangementet og opførelses- og demonteringsdage. Indgang og udgang under udstillingen er ikke tilladt af politi- og forsikringsretlige grunde. Sikkerhedsstyrkens instruktioner skal følges.


Betalingsbetingelser

Standudlejningen forfalder inden for 8 arbejdsdage efter modtagelse af fakturaen, medmindre andet er angivet på fakturaen. 

Ændringer / force majeure

Hvis der opstår uforudsete begivenheder, der gør det umuligt at afholde begivenheden, skal arrangøren straks underrette udstilleren.  Såfremt eventet aflyses ydes der op til 50 % refusion.

Ansvarsfraskrivelse

Arrangøren påtager sig intet ansvar for materiel skade eller personskade. For så vidt en fejl kan påvises, er dette begrænset til forsæt og grov uagtsomhed. 


Ansvarsforsikring

Arrangøren er forsikret med hensyn til sit juridiske ansvar. De generelle forsikringsbetingelser for ansvarsforsikring gælder. Ansvarsforsikring dækker kun skader på tredjemand . Det anbefales, at udstiller tegner en separat udstillingsforsikring for standen.


Vagter og sikkerhed

Udstilleren skal overholde alle relevante regler, inklusive de lokale sikkerhedsmyndigheder. Udstilleren forpligter sig til kun at vise og demonstrere maskiner, varer, apparater og systemer, der overholder de relevante ulykkesforebyggelsesregler og lovbestemmelser. Hver udstiller skal have en fungerende ildslukker klar.

Arrangøren agerer alene brandvagt.  Det er udstillerens eget ansvar at standen er pakket forsvarligt ned om natten. Arrangør påtager sig intet ansvar for tyveri, tab eller anden skade.

Reklame

Annoncering og reklame er kun tilladt inden for det lejede standområde. Akustisk reklame må ikke forstyrre nærliggende udstillere.  Alle former for reklameflag etc. skal holdes inden for egen stand.

Elektricitet

Elektricitet kan kun leveres til nogle af standene. Der stilles 230 volt og 10 ampere til rådighed- Brug af generatorer er ikke tilladt. Den tilgængelige strøm vil være via enten CEE stik eller et alm. 230 V stik. Stik kan være placeret på en måde så der skal trækkes kabel op til 30 meter. Medbring selv dette. Stik vil være tilgængeligt enten i byggepladstavle eller tromle.​

Forbehold

Arrangøren forbeholder sig alle rettigheder for at ændre betingelserne. Det vil altid være de betingelser der er vist på hjemmesiden der er gældende.