UDSTIL DINE VARER

PÅ DANISH OVERLANDER MEET

En unik mulighed for at få eksponeret dit brand.

 

UDSTILLING

Til Danish Overlander Meet er der igen i år udstilling af udstyr og grej. Ligesom forrige år har du mulighed for at komme helt tæt på lige det tagtelt du har set dig lun på. Eller måske er det bare gode råd og vejledning du søger. 

Til Danish Overlander Meet 2021 forsøger vi at udvide spektret, så der også vil være udstillere med fokus på fx bushcraft, outdoortøj og udstyr samt muligvis en foodtruck eller to.

Der kommer løbende nye udstillere til og vi opdatere derfor løbende hjemmesiden.

Du finder en oversigt over hvilke udstillere der allerede er tilmeldt sammen med en oversigt over standenes placering her.

Hvis du driver en forretning med relevans ind i overlanderuniverset, så kontakt os via formularen længere nede på siden. 

 

For Udstillere

Herunder finder du som udstiller alt om priser og betingelser. Priserne er ekskl. moms.

Der er i princippet mulighed for alt det plads du har brug for til din udstilling, men vi har behov for at kunne indrette området af hensyn til praktik og sikkerhed, så lad os vide hvor plads du gerne vil have i registreringsformularen.

Konceptet for udstillere:

Vi har valgt et koncept hvor du som udstiller køber adgang til eksponering på vores hjemmeside og facebookside.

Efter indgåelse af kontrakt vil vi lave 2 nyhedsopsalg henover året frem mod eventet.

Hvert opslag er koncentreret omkring den enkelte udstiller. Dvs. du bliver eksponeret direkte ind i en købestærk målgruppe.

Du har som udstiller selv indflydelse på om der er et særligt produkt du gerne vil fremhæve fra gang til gang.

Sammen med eksponeringen tildeles der automatisk en stand ved Danish Overlander Meet.

Der vil her være mulighed for at præsentere jeres produkter og grej for alle de danske overlandere. Der vil også være mulighed for at du som udstiller kan afholde mindre kurser eller arrangementer i løbet af selve eventet. 

Giv os besked hvis du ønsker at afholde sessions/arrangementer.

Som en del af den løbende online eksponering har vi behov for at du sender os tekst og billeder til dette.

Du skal selv have alt med til din plads. Vi stiller kun et indrammet område samt elektricitet til rådighed. Der vil være adgang til toiletter og vand i umiddelbar nærhed til udstillingsområdet. Der følger adgang for 2 personer med i prisen. Kommer I flere, skal dette afklares ved indgåelse af aftalen.

IMG_20200829_094730_edited.jpg

Udstiller

Online eksponering og automatisk stand plads ved Danish Overlander Meet

IMG_20190920_142813_edited.jpg

Catering

Foodtruck, pølsevogn, panderkager  eller noget helt andet.

Foodtruck og Streetfood

Ejer du en foodtruck, mobil kaffebar eller en pandekagebod, så er du lige det vi søger. Selv en hardcore overlander med proviant til flere uger trænger nogen gange til at andre laver maden... Derfor, så leder vi efter 3-5 forskellige typer minder madboder, så vi kan tilbyde en lækker og hurtig spise-oplevelse...

Konceptet for Catering:

Som cateringfirma står du selv for alle nødvendige tilladelser og godkendelser. Du har mulighed for at opsætte en madvogn eller bod jf. fødevarestyrelsens regler, samt evt. kommunale regler. Vi tager et gebyr på 10% af din omsætning.

Du kommer og sætter din vogn op på fællestorvet midt mellem udstillingsområdet og overlander campen.

De nærmere omstændigheder omkring hvilket tidsrum din bod har åben aftales op mod eventet.

 

Branding

Unik mulighed for at brande netop dine vare til et købestærkt dansk/nordisk publikum.

Storytelling

Igen i år søger vi foredragsholdere. Måske har du været på en længere tur og vil gerne fortælle om den. Aftale om foredrag indgås individuelt. Kontakt os for nærmere aftale.

Workshops

Udstillere opfordres til at afholde workshops omkring produkter. Workshops kan omhandle alt fra et kursus i at anvende et trækspil korrekt, til installation af solceller eller andet 12/24 volt i køretøjer og trailere.

ELEKTRICITET

Der tilbydes 10 A - 2.300 W på alle udstiller pladser. Har du brug for mere, skal du oplyse os dette ved registrering.

Registrering

For at registrere dig er du nødt til at udfylde informationen nedenfor.

 

Betingelser

Opsætning af stand

Stande kan opsættes fra torsdag aften, men vi opfordre til at udstillere ankommer tidligt fredag og sætter deres stande op. Stande skal være klar til udstilling fredag kl 13.00 og igen lørdag kl. 10.00. Begge dage lukker udstillingen kl 17.30.

Nedtagning af stand

Tidspunkt for nedtagning af stande skal overholdes nøje. Kun med forudgående særlig aftale kan det tillades at standen nedtages før arrangementets udløb. Stande må ikke nedtages før kl 17.30 lørdag. I tilfælde af manglende overholdelse opkræves der en kontraktlig afgift svarende til udstillingsgebyret. Hele udstillingsområdet skal være rømmet søndag kl 15.00.

Tilmelding

Du kan tilmelde dig ved hjælp af onlineformularen på Danish Overlander Meet hjemmesiden eller via e-mail.

Registreringen er kun gyldig, hvis arrangøren ”Danish Overlander Meet” har bekræftet, og registreringsgebyret er betalt.

Standens art kan afvige fra oplysningerne i registreringsformularen. Dette vedrører tilgængeligheden af elektricitet, de faktiske dimensioner og placeringen. Ansøgeren vil blive informeret om eventuelle afvigelser, inden kontrakten indgås, og hans samtykke vil blive opnået.

 

Arrangøren alene beslutter om udstiller er relevant for eventet og forbeholder sig retten til at afvise visse typer udstillere.

Lejekontrakten indgås, når udstilleren er blevet underrettet om optagelse i form af fakturaen. En bekræftelse på modtagelse af registreringen udgør ikke adgang til udstillingen.

I prisen er inkluderet adgang for to personer. Der betales 100 kr per person per dag derud over (ekskl. moms).

 
Ordensregler

Arrangøren Danish Overlander Meet udøver ordensregler inden for begivenhedens lukkede område under arrangementet og opførelses- og demonteringsdage. Indgang og udgang under udstillingen er ikke tilladt af politi- og forsikringsretlige grunde. Sikkerhedsstyrkens instruktioner skal følges.


Betalingsbetingelser

Standudlejningen forfalder inden for 7 dage efter modtagelse af fakturaen, medmindre andet er angivet på fakturaen.

 

Ændringer / force majeure

Hvis der opstår uforudsete begivenheder, der gør det umuligt at afholde begivenheden, skal arrangøren straks underrette udstilleren.  

Udstillergebyret går 100 % til annoncering online, og der kan derfor ikke tilbagebetales udstillergebyr såfremt eventet aflyses.

 

Ansvarsfraskrivelse

Arrangøren påtager sig intet ansvar for materiel skade eller personskade. For så vidt en fejl kan påvises, er dette begrænset til forsæt og grov uagtsomhed.

 
Ansvarsforsikring

Arrangøren er forsikret med hensyn til sit juridiske ansvar. De generelle forsikringsbetingelser for ansvarsforsikring gælder. Ansvarsforsikring dækker kun skader på tredjemand . Det anbefales, at udstiller tegner en separat udstillingsforsikring for standen.


Vagter og sikkerhed

Udstilleren skal overholde alle relevante regler, inklusive de lokale sikkerhedsmyndigheder. Udstilleren forpligter sig til kun at vise og demonstrere maskiner, varer, apparater og systemer, der overholder de relevante ulykkesforebyggelsesregler og lovbestemmelser. Hver udstiller skal have en fungerende ildslukker klar.

Arrangøren agerer alene brandvagt.  Det er udstillerens eget ansvar at standen er pakket forsvarligt ned om natten. Arrangør påtager sig intet ansvar for tyveri, tab eller anden skade.

 

Reklame

Annoncering og reklame er kun tilladt inden for det lejede standområde. Akustisk reklame må ikke forstyrre nærliggende udstillere.  

 

Elektricitet

Elektricitet kan kun leveres til nogle af stativerne. Der stilles 230 volt og 10 ampere til rådighed- Brug af generatorer er ikke tilladt.

Forbehold

Arrangøren forbeholder sig alle rettigheder for at ændre betingelserne. Det vil altid være de betingelser der er vist på hjemmesiden der er gældende.